Aeolos Bay Hotel

Greek and Mediterranean dishes

Make an online reservation

Στην Τήνο, νησί που εχει διατηρήσει την φυσική ομορφιά του με πλούσια παράδοση στις τέχνες, στη κυκλαδίτικη αρχιτεκτονική και στη γαστρονομία, δημιουργήσαμε το Aeolos Bay Hotel που διαθέτει 69 δωμάτια. Το ξενοδοχείο μας, χτισμένο ακριβώς μπροστά, στον Άγιο Φωκά την μεγαλύτερη παραλία του νησιού μια ανάσα από τα κρυστάλλινα νερά και με θέα το νησί της Δήλου.

Για εμάς, ο κάθε επισκέπτης είναι μοναδικός και η ομάδα μας δουλεύει αποκλειστικά για να προσδώσει τη μέγιστη τοπική εμπειρία. Διαχρονικός στόχος της οικογένειάς μας και της ομάδας του ξενοδοχείου μας εδώ και περίπου έναν αιώνα είναι να προσφέρουμε αξέχαστες καλοκαιρινές διαμονές βάση των ενδιαφερόντων του εκάστοτε ταξιδιώτη.

Το Aeolos Bay Hotel, συμμετέχει ενεργά στην τοπική κοινωνία, το εστιατόριό μας τροφοδοτείται από τις τοπικές φάρμες, ενώ υποστηρίζει έμπρακτα και πολλές τοπικές πολιτιστικές δράσεις.

O αέρας, το φως, η αυθεντική φιλοξενία, η φυσική ομορφιά της Τήνου με τα γραφικά χωριά της και το άρωμα της θάλασσας κάνουν τους ταξιδιώτες μας, να αισθανθούν ανάλαφροι και να δημιουργήσουν ξεχωριστές αναμνήσεις.

Ο μέσος χρόνος παραμονής στην Τήνο, είναι σχετικά σύντομος περίπου 5 έως 6 ημέρες, συνεπώς ο ταξιδιώτης επιθυμεί να βιώσει τον προορισμό όσο καλύτερα γίνεται σε σχετικά μικρό χρόνο ώστε να συνδυάσει την παραμονή του και με άλλα νησιά. Αυτό ακριβώς είναι που έσπευσε να καλύψει και το ξενοδοχείο την ανάγκη για ουσιαστικές εμπειρίες που σε δένουν με τον τόπο. Η τρίτη γενιά φιλοξενίας της οικογένειας Φώσκολου, η Ελισάβετ, αμερικανοτραφής, απόφοιτη ψυχολογίας του Columbia University, επαναπατρίστηκε για την αγάπη της για τη φιλοξενία και το ελληνικό φως που έχει περάσει στο DNA της από την συνονόματη προγιαγιά της.

Elizabeth Foskolos: ‘’Η ψυχολογία της ευτυχίας και mindfulness στη ζωή είναι o πυρήνας της φιλοσοφίας και στο ξενοδοχείο. Ολόκληρη η εμπειρία φιλοξενίας μας στήνεται γύρω από το “Feel Like a Local” concept, διασυνδέοντας την προσιτή πολυτέλεια με τον προορισμό. Δίνοντας έμφαση στα κορυφαία things to do στον προορισμό, το κατάλυμα είναι σε θέση όχι μόνο να παρέχει την απαραίτητη ενημέρωση, αλλά και να εκτελεί ακόμη και σύντομες περιηγήσεις, δίνοντας στον ταξιδιώτη την οπτική του ντόπιου. Για εμάς, το word of mouth, αποτελεί το βασικό τρόπο προβολής του καταλύματος, δουλεύοντας μεθοδικά πάνω στην ικανοποίηση του ταξιδιώτη μετατρέποντας τον καθένα στην πιο επιδραστική και αέναη διαφήμισή μας.’’

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Διεύθυνση

Ηρώων Πολυτεχνείου Τήνος, 842 00, Ελλάδα

Τηλέφωνο

22830 21033

Website

https://www.aeolosbay.com

Aeolos Bay Hotel

Extra Info

Aeolos Bay Hotel, is entering a new era as its restoration phase stage A’ has just began with exciting projects to expect the years to come. To Aeolos Bay Hotel, εγκαινιάζει μια νέα εποχή, η ολική ανακαίνισή του να έχει ξεκινήσει και να βρίσκεται στο πρώτο στάδιο. Στα επόμενα έτη ξεκινά και η συνεργασία με τη Villy Baka, που έχει με διεθνή εμπειρία στρατηγικής επικοινωνίας και curation στους τομείς του luxury & lifestyle, ενώ έχει την καλλιτεχνική επιμέλεια του V.intager. Tell us a bit more about V.intager: Villy Baka: ‘’To V.intager προσφέρει καλλιτεχνική επιμέλεια (creative direction, curation), styling και επικοινωνίας συνδυάζοντας τα με μια ολιστική προσέγγιση του αισθητικού φάσματος. Το V.intager προορίζεται για τα μάτια που ταξιδεύουν, επιδιώκοντας να συλλάβει την ομορφιά της αβίαστης χάρης και τα συναισθήματα, ή τη διάθεση, που σχετίζονται με ένα συγκεκριμένο μέρος, άτομο ή πράγμα (overall ambience). Από προτάσεις στις τοπικές αγορές και εμπειρίες μέσω επιλεγμένων συνεργασιών με high-end brands, μοναδικός στόχος παραμένει η δημιουργία αυθεντικών μακροπρόθεσμων συνδέσεων με το εκάστοτε brand αλλά και η συνεργασία με ανθρώπους που αγκαλιάζουν την ποικιλομορφία και τη δημιουργικότητα. Κάθε μέρα, αναζητώ ιδιαίτερα κομμάτια που έχουν δημιουργηθεί από δεξιοτέχνες και καλλιτέχνες εντοπίζοντάς τα σε αγορές και αντικερί ανά τον κόσμο. Σχεδόν όλοι αντιλαμβάνονται την αισθητική ως ξεχωριστό χαρακτηριστικό των προϊόντων πολυτελείας ξεχνώντας πως το χρήμα δεν είναι από μόνο του μέτρο του γούστου αλλά το μέσο σε μοναδικές σχετικές μικρο-στιγμές που δίνουν έμφαση στην πολυαισθησία που χαρακτηρίζει την πολυτέλεια. Στη διάρκεια της πανδημίας όλοι είχαμε μια μοναδική ευκαιρία για ενδοσκόπηση: η υγεία, η ικανότητα προσαρμογής και οι αυθεντικές συνδέσεις μας αποτελούν πυρήνα για την εσωτερική μας διαύγεια και βιωσιμότητα. Πλέον, κάθε εμπειρία και αντίστοιχα brand, οφείλει να προσφέρει εμπνευσμένο περιεχόμενο, προτάσεις και ιστορίες πραγματικά μοναδικές και προσωποποιημένες ώστε να δημιουργούν υπεραξία και έμπνευση σε όλα τα επίπεδα του lifestyle του πελάτη.

TOP